dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mer rast än lektion!

Godagens!

I tisdags, alltså igår började jag tidigt och jag var hur trött som helst så jag somnade i bussen:P Efter en fysiklektion som varade i 45 minuter hade jag håltimma i tre timmar och den slösade man bort i ett grupprum och gjorde typ inget:P Sen hade vi svenska i 50 minuter och håltimma igen:P Den var kortare två och en halv timme lång och sen hade man sin sista lektion:) Det var matte i 50 minuter:)
 
 
Jag gick från åtta till fyra och hade ungefär två och en halv timmes lektion och ungefär sammanlagt fem och en halvtimme håltimma under dagen:) Jag hade mer rast än lektioner igår och inte konstigt att man hade ont i huvudet när man kom hem... När man kom hem åt man lite och räknade lite matte så man kom ikapp till nästa lektion och lagom till Robinson poppade man popcorn:) Det är jättespännande nu i Robinson och det är sista veckan måndag till torsdag så nu är det två avsnitt kvar:) Det var den dagen och ha det gött!

Kommentera här: