dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tacos- och kak/tårtkväll!

Gokvällen!

I fredags blev det lite stressigt på morgonen:P Jag planerade kvällen innan att jag skulle tanka innan jag åkte till skolan och slå in mina kladdkakor också:) Det blev lite tajt om tid så den ena kladdkakan gick sönder lite och sen snabbt iväg till bensinstationen och där kom jag inte ihåg hur man fick upp tanklocket... Ringde mamma men hon svarade inte så jag tittade på alla knappar i bilen men hittade ingen bra men sen kom jag på att man bara skulle klicka på det så går det upp av sig självt:P Inte lätt när man ska tanka för första gången själv men sen gick det bra:)
 

 

Kom till norra och hittade en parkering längst bort från norra och hade två minuter på mig att gå från bilen till rätt klassrum och det gick sådär eftersom jag inte visste vilket klassrum det var men som tur var såg jag en kille i samma mattegrupp så jag följde efter honom:P Sen är det som vanligt jättesvårt att hitta parkeringsplats vid skolan men Jacob blev räddaren i nöden:) Hände inte så mycket mer i skolan och sen åkte några och handlade till tacos- och kak/tårtkvällen:)
 

 
 
Efteråt åkte jag, Jenny, Jennifer hem till Jennys kille och bakade bullar och en tårta som vi skulle ha med oss:) Sen började det hela hos David och vi var massor där kändes det som men trevligt var det:D Sista kakan som man åt tog sin tid och hade lite ont i magen efteråt men allt var jättegott:D Eftersom jag skulle köra hem sen tog jag och sov en stund medan några kollade på skräckfilm eller någon läskig i alla fall så att jag piggnade till, jag skulle ju köra själv på natten:) Vid halv två åkte jag hem och var i säng vid två:) En mycket rolig men mättsam kväll:)

Kommentera här: