dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SMU-Gudstjänst!

Hellojsan igen!
 
Idag vaknade jag ganska pigg mot vad jag trodde, tog på mig scoutskjortan och cyklade iväg till samlingen:) Jag och Lisen övade på hur man byter av när man är fanbärare:) Några tonårskillar bar fanorna när vi gick men de skulle få märken idag så då var jag och Lisen tvungen att byta med dem ett tag:) Det gick bra för oss bägge men när man väl stod där tog det en evighet och det hjälpte ju inte när killarna hånade mig... De satt och glodde på mig tills jag tittade och då brukar jag ju skratta men det kan man ju inte göra då så jag försökte hålla mig och det gick väl bra men inte okej att håna mig sådär:P
 
 
 
Sen var det kyrkkaffe, saft, korv med bröd och kakor:) Då var det jag, Lisen och killarna vid ett bord och det kunde väl bara gå på ett sätt:P Jag fick bland annat min kaka i saftglaset men den åt jag upp och sen försökte en ta min andra kaka och när han höll den tog jag tag i armen och slickade på kakan så att jag skulle få den:P Då försökte en annan ta den men då är det bara att säga att jag slickade på den så då vill ingen ha den:P Sen så tänkte jag att någon av dem skulle vara snäll och hämta en kaka till mig, Jesper tog två och den andra gav han till Gustav och Gustav sa att han skulle hämta en och gav mig en tom hand, lurade mig där med men sen utan att be Simon fick jag en av honom så jag fick en i alla fall:) Det blev nog mest smulor vid vårt bord, skratt och skrik också för de ska nypa mig och Lisen i underarmen och det gör fruktansvärt ont men vi ger igen på vårt sätt:P Har pluggat fysik idag också men nu är det sovdags så dröm sött:)

Kommentera här: