dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skolfoto för sista gången!

Hejsan!

Idag började jag tio i tolv och hade svenska i ungefär tio minuter för sedan började årets skolfotografering:) Denna gången tog de porträtt först och jag fick stå på mellanraden och bredvid Emma igen fast på andra sidan denna gången:) Sedan hade vi rast en stund och fysiklektion med labbar:) Vi fick skynda oss till matten sen, vi är ju fem personer och vi tar tre bilar:P Verkligen miljövänligt vi som går miljö:P
 

I alla fall så fick jag sluta lite tidigare för att hinna till orkestern och jag vet att jag skulle komma försent för det är meningen, eller jag måste det men jag kom i lagom tid och jag blev nästan helt chockad;) De satt bara fyra elever och två lärare som spelade för resten hade tydligen fått förhinder:P Vi spelade ur någon bok, klassiskt tror jag men jag gillar mer att spela låtar som jag känner igen men det funkar idag med:) Här hemma har inte något speciellt hänt men nu har jag sett hela första säsongen av Gilmore girs:D Ha en bra kväll!

Kommentera här: