dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mentorstid!

Gokvällen gott folk!

Det går inte så bra att jobba när man inte har någon lärare vilket vi har haft i första lektionen och under projektarbetstiden:P Jag valde ut de kort som ska upp på hemsidan så jag har i alla fall gjort något vettigt:) Efter lunch hade vi naturkunskap och vi hade genomgång för det mesta och fick lite böcker och en uppgift som ska vara klar nästa vecka:) Sedan hade vi mentorstid:) Jag har bytt mentor, den läraren som jag tycker är väldigt bra och den som bor närmast:P
 
 
I alla fall så är mentorstid väldigt bra, jag har ju sagt det förut och vi fick skriva upp våra mål för trean så det är bra:) Vi bestämde att alla hennes mentorselever skulle göra en lista på vilka läxor vi har tills nästa vecka så att det inte blir så stressigt för vi har en hel del att göra:) Efter skolan har jag inte gjort mycket, lite Gilmore girls och gjort kemiuppgifter:) Har sammanlagt druckit tre koppar te också, fast den ena koppen är jättestor och räknas nog som två koppar så man kan säga att jag drack fyra koppar idag:P Men nu ska jag sova för imorn börjar jag tidigt igen:) Dröm sött!

Kommentera här: