dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Härlig helg!

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Vilken härlig helg det är:D Igår vet ni ju att vi hade hemmakväll i Davids lägenhet och då tittade vi på massor med filmer, fast inte hela filmer men halva typ:P Fråga mig inte varför det blev så men i alla fall åt vi den heliga kycklingröran på rostad macka:) Godis och chips blev det också men vid ett-tiden var vi några som åkte till donken igen och det blev både burgare, milkshake och McFlurry:D Sen när vi tyckte att klockan blev mycket åkte vi hem allihopa och jag skjutsade hem Adam, den dagen skjutsade jag massor med folk:P
 

Kom hem nästan exakt så att jag kunde sova i åtta timmar:) Fick reda på att hajken blev inställd men vi skulle bara ha det under dagen:) Så vid elva var alla barn där förutom tonåringarna som hade sovit på deras flotte mellan fredag-lördag och de skulle sova till söndag också:) Vi åkte upp till tonåringarna men innan det målade vi runskrift på massor med stenar som vi ska ha till kämpaleken som är snart:) Jag fick också måla nio runbokstäver med gul färg och det var den svåraste färgerna och eftersom jag var tvungen att välja stenar sist så var inte det heller så lätt att måla på men så är det när man är ledare:P
 

Efteråt åkte vi upp till tonåringarna och flotten:) Jag åkte med när de visade upp den inför de andra barnen:P Sen blev det mat och då frågade tonåringarna om jag ville komma ikväll och sova där:D Jag skulle fundera på det sa jag men helst ville jag:) Vi tränade märkesutdelning och sen åkte vi hem igen och hade en avslutningssamling med de mindre barnen:) Skjutsade hem ett av barnen också och det blev en liten utförsäljning av mat i bagageluckan mellan ledarna:P Fick med mig äpplen, majs, fil, mjölk, crème fraiche, bananer och gurka fast de två fick Lisen för jag åkte förbi henne och lämnad en lapp och jag ville inte ha all mat så hon fick det:P Sen när jag kom hem åt jag mat, duschade och tog på mig massor med varma kläder för jag skulle åka till tonåringarna:D Hade fem lager på mig på överkroppen och tre lager på benen:P
 
 
Frös gjorde jag verkligen inte men regnade, det gjorde det mycket men killarna gick till bommen och låste upp för mig så snälla de var:) Sen fick de givetvis skjuts till flotten för det är en bit:) När vi kom dit tog jag fram godiset jag gav till dem, de blev överlyckliga och tackade med att ge mig deras chips och godis:P Vi åt mackor, drack o'boy och åt bananchoklad:D Det är jättegott och sen spelade vi kort, Gurkan heter spelet:P Vi tjötade massor om allt möjligt, vi kom fram till att de ska skämma ut mig på studenten men det bjuder jag på:P Sen efter tre timmar skulle de sova så jag åkte hem eftersom jag har massor med läxor att göra:) Killarna gick i förväg till bommen och vi kom fram samtidigt så bra tajmat blev det:D En härlig helg med underbara människor:) Konstigt nog skiljer det tre år på oss men spelar roll, vi hade ju en 60-åring med sig som har ritat flotten och byggt det mesta så ålder spelar ingen roll:P Nu ska jag sova, länge hoppas jag men dröm sött!

Kommentera här: