dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frisören!

Hejsan!

Idag har det varit en knepig dag i skolan:P Först hade jag sovmorgon till tio men det är inte så bra när man åker hemifrån fem över halv tio:P Kom en kvart försent men vi har ändå ingen riktig dag för alla lärare är på Lurö med ettorna så jag valde rätt dag:P Hittade nämligen ingen parkering vid skolan så jag fick parkera vid norra och det är en bit från skolan och jag blev så arg men tur var att andra i klassen hade samma problem:)
 

 

Har jobbat med projektarbetet idag och inget mer:P Efter att jag har suttit i studie ett bra tag parkerade jag om bilen så att den stod vid skolan för jag skulle klippa mig och det ligger vid skolan:) Det är lika trevligt att gå till frisören och prata av sig och få lite hårmassage:P Det blev lika bra som det alltid bra så nu är håret lite kortare och utväxten har försvunnit:D Har gått runt med en decimeter utväxt, ser inte allt för bra ut och nästa vecka har jag skolfoto så bra timing:) När jag åkte hem träffade jag på Maja när jag precis kört ut från parkeringen men vi hann i prata för det kom en bil bakom mig men vi ses ju imorn:)
 

 
 
Här hemma har det varit lite vitlöksbröd och Robinson, näst sista avsnittet som var jättespännande och Sanna åkte ut:( Man blir lite ledsen när en Skaraborgsdeltagare åker ut eftersom jag bor i Skaraborg och mina kusiners kompis är släkt med Sanna:) Ska sova nu och det är webbdesign imorn igen:D Hoppas parkeringen går bättre imorn än idag och jag ska spela cello imorn också:D Hej svejs!

Kommentera här: