dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Forskarfredag och spex!

Heeeeeeeeej!

Det var ett tag sen, har varit lite upptagen men nu är jag igång igen:D I fredags var det forskarfredag och det är i alla EU-länder:) Jag skulle vara med och hjälpa till i år igen fast denna gången var jag på sockerbruket och skulle ta hand om mellanstadiebarn:) Jag skulle egentligen vara med på en station och hålla koll så att barnen inte ramlar i vattnet:) Fast vi var tre personer på den stationen så istället var jag med Jacob för de andra i klassen som läser miljö och några tvåor tog hand om grupper och tog dem till olika stationer och gav de lite fika mitt i och hämtade/lämnade de från/till bussen:) Kändes bra att vara två pers istället för en som alla andra var:) Jag och Jacob fixade det bra, inga borttappade barn eller gråtande barn:) Gött att vi slutade ett istället för fyra denna fredag:P Sen åkte jag hem och åkte tillbaka till skolan för att titta på spexet som elevkåren anordnar:) Var ju på det första året och sen är det sista året nu och det är mest treorna som är med så det är ju roligt då:)
 
 
 
Dock så hade vi gäster hemma, familjen Karlsson/Hagman och Jesper och Kajsa tycker det är roligt att träffa mig så de frågade mamma hela tiden när jag skulle komma och när jag väl kom blev de jätteglada:) Jag kom så pass sent att de var tvungna att åka hem 1,5 h efter att jag kom och de tyckte speciellt inte Jesper om:) I bilen hade han suttit så det såg ut som han skulle spy men händerna för munnen så föräldrarna stannade och frågade vad som var fel och då hade han brast ut i gråt och skrikit att "Jag saknar Rebecca bara"! Visst är det gulligt?! Det känns i hjärtat när man hör det och har lite skuldkänslor över att jag inte var där hela tiden... Han är ju fyra så jag hoppas han glömmer det så småningom men det kommer nog inte jag glömma på länge tror jag:) Vi spelade bland annat HAHA-spelet och tittade på mina trummor en sväng:) Alltid roligt att träffa dem:D Vi ses snart!

Kommentera här: