dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

11,5 km!

Hellojsan!

Idag hade vi friluftsdag och för mig och de andra kompisarna så blev det gå/lunka 11,5 km:) Man kände i både ben och fötter efteråt men vi käkade donkenmat efteråt:D Sen åkte vi hem och jag svängde förbi ICA för att köpa chips och godis till ikväll:) Vi ska ha en hemmakväll i Davids lägenhet:)
 

Här hemma har jag packat inför morgondagens hajk och vi hade dock inga flytvästar hemma så en halvtimmes biltur till sommarstugan tog jag med mig två flytvästar och sen tillbaka:) Regnade jättemycket och vägarna är jättekrokiga så lite stressad blev man när fyra bilar låg bakom för att jag körde lite långsammare än vad man skulle, ville inte dö heller ju;) Nu är jag hemma igen och strax åker jag till stan:) Får se hur länge jag stannar för jag ska ju skjutsa massa barn på hajken så man får inte vara trött då:) Ha det gött!

Kommentera här: