dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dagisfröken Anna som kände igen mig!

Hejsan!

Idag har jag varit i stan med mamma och med mig hem blev det en jacka och fotopapper:) Innan det var vi på sjukhuset för den årliga öronkontrollen och han "dammsög" örat från all smuts jag hade:) Har fått en ny doktor igen och han verkade bra och sen skulle jag göra ett hörselprov:) Senaste gången var 2008 och min hörsel har tydligen försämrats... Ska dit i vår igen men innan vi gick från sjukhuset träffade vi på min gamla dagisfröken Anna:) Hon känner igen mig:D Jag har nog inte förändrats så mycket sen jag var liten och jag gick ju på dagis i fem år så det kanske inte är så konstigt att fröknarna känner igen mig:P
 
 

När vi kom hem igen åkte vi till farmor och farfars grav och satte dit ett ljus och en fin krans:) Sedan var det dags att träna igen med min PT:) Men innan träffade jag Lager och vi ska gå ut och gå någon gång på lovet:) Vi har gått i samma klass från nollan till åttan:) Nu ska jag ändra färger i bloggen eftersom det är november imorn:) En månad kvar tills julkalender börjar:D Dröm sött!

Kommentera här: