dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spökvandring!

God morgon!

Igår blev jag väckt av mamma för jag var tvungen att skjutsa henne och pappa till jobbet eftersom jag skulle ha bilen:) När jag kom till skolan eller norra rättare sagt stod matte på schemat och nu är det ett nytt kapitel och jag fattar vad jag ska göra:) Sen åkte man till skolan och hittade parkering ganska lätt denna gången:) Efter maten hade vi rast och sen hade kulturarna lektion så då följde jag med till matsalen en gång:P Sedan började den 2,5 h långa lektionen:P Hållbart samhällsbyggande och nu ska vi bygga en stad:)
 
 
Vi ska bygga upp västra hamnen och nu är klassen i tre grupper:) En grupp har hand om alla byggnader, hur de ska se ut och vilket material man ska använda osv:) En annan ska ha hur parker, vägar osv ska se ut:) Och den sista som jag är med i ska bestämma vad vi ska ha i staden och vart det ska ligga:) Jag blev utsedd till sekreterare:P Vi jobbade på bra och kom fram till många bra saker så den lektionen gick fort:) Efter skolan åkte jag och Jenny till hemmakväll och köpte godis:) När man kom hem åt man lite och sen var det spökvandring som gällde:D En bra dag helt enkelt! Ha det gött så ses vi:)

Kommentera här: