dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Livet var lättare när man var liten!

Heeej!

Igår alltså i söndags tog jag det lugnt och tittade på Gilmore girls och jag har snart tittat på alla avsnitt:) Jag började även göra en grej till Lisen som hon ska få i födelsedagspresent och det tog en stund och jag hann inte färdigt även om klockan blev ett på natten:P Men mellan det följde jag med när mamma skjutsade syrran och hennes kille till tåget för de skulle åka hem:)
 
 
Till Lisens födelsedagspresent behövdes kort så jag tog fram mina fotoalbum i källaren och medan jag letade kort till presenten tog jag lite kort på korten som jag tyckte var lite gulliga:P Ni visste nog inte att jag har blivit dubbad till riddare på dagis i Läckö Slott:P Det var den dagen och jag hade hur mycket grejer som helst på rummet och skrivbordet under dagens slut:P Lite störande för jag kom knappt fram till sängen:P Vi ses:)

Kommentera här: