dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingen mer läxa inskriven i kalendern förutom matteprov om några veckor!

Hejhej!

Vilken knepig dag, händelserik dag till och med:) Det började med att jag skulle gå till bussen och tydligen skulle pappa också bli hämtad nära busshållplatsen, så kan det gå:P Sen sov jag faktiskt på bussen, brukar bara blunda och varje gång bussen stannar och tar upp folk tittar jag ut genom fönstret men så orkade jag inte göra idag, jag sov... Kanske inte så bra att titta på hungerspelen när man börjar 21.40 och filmen är 2.22.21 lång:P Trött har jag varit som ni kan förstå eller i alla fall om jag säger att jag faktiskt gick upp kvart i sex, räkna ni på hur många timmars sömn det blev;) Kemi hade jag först och när man kommer till klassrummet ser man att Emma har på sig en likadan skjorta som vi köpte förra gången i huvudstaden, jag tänkte först ta på mig men ändrade till den andra:P Så vi hade inte samma skjorta men de är väldigt lika så det var lite roligt:) Efter kemin drack jag min första kopp te och då började hållbart samhällsbyggande:) Vi ska ha redovisning på fredag så vi jobbade på bra dag och är färdiga med keynoten och bestämde vem som skulle prata osv:)
 
 
 
När vi väl var färdiga satt Kjörk och frågade om NkB som en liten repetition vilket var bra och sen blev det mat:) Innan det "stora" provet som nästan alla pratade om hela dagen satt jag och Jenny och hade roligt:D Jag höll på att skratta ihjäl mig, facerape kan faktiskt vara riktigt roligt ibland:D Efter allt skratt började provet om cellen:) Rolig som jag var satt jag inte så att jag hade näsan mot tavlan utan ryggen mot tavlan och näsan på resten av klassen:P Inte de vid sidan eller bakom förstås men lite roligt att sitta så för jag satt ganska långt fram, eller långt bak om man satt åt mitt håll:P En till rolig sak var att läraren sa att man fick överraska han vart man skrev sitt namn så det gjorde jag:P Inte ofta man får den chansen ju:P Efter provet hade jag slutat och då var det 14.15-bussen som gällde så jag slutade tidigt:D Hemma spelade jag piano en stund och sen efter ett tag var jag matsugen, tesugen och fotbadsugen på samma gång:P Då gjorde jag så att jag satte maten i mikron, tog med vattenkokaren till vardagsrummet, tog med te, skål att lägga tepåsen i, kopp, bestick och vatten:)
 
 
 
Sedan fyllde jag på varmt vatten från duschen i en balja och bar den till vardagsrummet, hämtade maten och bricka:P Sedan satte jag på Gilmore girls, stoppade ned fötterna i baljan, satte på vattenkokaren, tog brickan med mat och ställde i knät och åt:) När jag ätit färdigt var vattnet varmt och det var bara att hälla i det i koppen med tepåsen i och sen vänta tills det var färdigt:P Jag är smart ju:P Kom på att jag hade lagt macen, mobilen och fjärrkontrollerna precis bredvid mig också:P I soffan drack jag en liter te, inte lite det:P Cellospel har det blivit också.D Sen började man köpa och skriva ut nya cellonoter som ABBA har gjort:P Upptäckte att det tog längre tid än väntat och då var det bara att börja packa inför morgondagen för då händer det också mycket:P Skola, träning direkt efter och snabbt vidare till cellolektion, en liten rast och sen möte med scouterna:P Det tog längre tid än väntat att packa allt också men nu sitter jag här och ska lägga mig efter att jag har publicerat detta inlägg:P Ha det gött!

Kommentera här: