dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Huvudstadsshopping!

Hejsan igen!

Idag fick man gå upp ganska tidigt för att äta frukost och syrran kom också från sin lägenhet och åt med oss:) Efteråt begav vi oss ut på gatorna och gallerian för att köpa lite kläder och jag köpte en skjorta och ett par kängor som jag ska ha på hösten och våren:) Vi hann inte vara ute så mycket eftersom vi skulle åka ganska tidigt:)
 
 
Efter att ha ätit lite hos syrran åkte vi till kusinen för att hämta mormor och morfar som sov där och Viktor frågade om vi skulle leka men det skulle vi ju inte:( Sen sa han "vi ses imorn" men det skulle vi ju inte heller för jag ska ju till skolan så stackare:( Hoppas han klarar sig, han ska ju till dagis imorn:)
 
 
På vägen hem försökte jag sova men det gick inte i mormor och morfars bil så jag lyssnade på musik istället i mammas mobil för min hade dött:( Den är jättesnabb på att dö nu, det var den inte förut men jag får önska mig en ny i julklapp:) Det var den helgen och imorn är det skola igen:) Ha det gött!

Kommentera här: