dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Götet och maskerad på Stadt!

Tjenna!

Sorry, har inte riktigt hunnit med bloggen i helgen men nu är jag här:) I lördags visste ni ju att jag skulle till Götet:) Det var jag och Jenny som åkte dit:D Vi hittade massor med bra saker:) Först och främst skulle vi hitta maskeradkläder åt oss som vi skulle ha på kvällen:) Det gjorde vi och det blev jättebra:D Sedan köpte jag födelsedagspresenter till Lisen och Elon:D
 

Vi hade jätteont i fötterna och benen i slutet av dagen och undrade hur vi skulle klara av Stadt:P Men på tåget hem kunde vi vila fötterna som tur var:P När tåget var framme överraskande nog kom Sara och hennes kompis för att hämta upp oss så snälla de var:) Sen gjorde vi i ordning oss och det blev bra:D En bra kväll och vi träffade de andra också, Maja, Emma, Monica och Vivian:) Syrrans kille och hans kompisar var där och en trodde att jag var en fjäril när jag var en fe;P En bra dag, ha det gött:D

Kommentera här: