dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Funky kidz-nalle igen!

Tjenna!

Idag har jag sovit, försökte i alla fall så jag vaknade ganska tidigt mot vad jag brukar göra på helgen:P Tittat på massor med Gilmore girls så nu är hela säsong fyra färdigtittat och det var så spännande, det sista avsnittet så  innan jag somnar ska jag nog titta på första avsnittet av säsong fem:P
 

Har även räknat matte och sen fick jag ett samtal från Lifeclub om att vara Funky kidz-nalle i ca tio minuter medan en grupp barn hade sitt pass:P Jag var tvungen att dansa med i en låt och det gick ju inte så jättebra:P Såg ju knappt något men jag försökte och svårare var det ju när man skulle vara två och två så jag såg inte barnet jag dansade med:P Hörde bara att barnen skrek "du ska stå här" och då försökte jag flytta på mig men jag vet inte om jag hamnade rätt:P Varmt var det som vanligt och jag hade ju lovat mig själv att aldrig mera vara denna nalle igen för två år sedan men en liten come back skadar ju inte:P Lovar nog detta igen och kanske kommer tillbaka om två år;) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: