dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Yrkeslivsmässan!

Tjenna!

Idag har jag haft individuella val, alltså webbdesign igen och vi ska ha en inlämning även denna gången med valfritt ämne och då blev det scouterna här hemma:) Sedan hade vi jobba valfritt med miljökunskapen och efter maten var det kemilabb:) En väldigt lång rast innan och den gick inte särskilt fort:P På labben skulle vi blanda en sur lösning och labblektionen innan hade vi blandat en basisk lösning:) Vi skulle hälla i den basiska i den sura så att det blev neutralt:) Jobbade med min vanliga kemilabbskompis Niklas:)
 

När jag kom hem åt jag lite och sen spelade jag cello och övade på min roliga låt:D Ska spela den på elevafton i slutet av november:D Sedan gick jag och Elon på yrkeslivsmässan:) Det är en mässa man har i nian och då redovisar man sin praoplats för massa folk:) Elon hade lite bråttom hem så hon gick efter ett tag men jag pratade med alla nior jag känner:) Fick lite godis, milkshake och ett rufsigt hår:P Oerhört fint hår fick jag... Imorn ska jag på framtidsmässa:) Ha det gött!

Kommentera här: