dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ringa, ringa, ringa!

Gokvällen!

Idag är det inte lov utan måndagen den femte november vecka fyrtiofem:) Har haft svenska, miljökunskap och fysik:) Efter skolan var det scouter och då var det "skarpt läge" som betyder att man ska slipa sina knivar:) Jag lånade ut min men den är slipad nu:) Istället följde jag med tonåringarna och planerade inför mörkerspårningen:)



Det hela började med att jag skulle hämta en penna så jag lämnade min mobil där och gissa vad som händer då, en av killarna tar upp mobilen och då säger jag att nu får du inte smsa eller ringa till någon som du brukar göra med andras mobiler:P Självklart ringer han till Emma på min mobil, stackars Emma:) Han är sån så jag får skylla mig själv att jag la mobilen där:P Hej svejs!

Kommentera här: