dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lapplisa!

Heeej!

Idag är det sista dagen på lovet, lite sorgligt faktiskt:( Roligt att träffa klassen igen men läxorna längtar man ju inte direkt till:P Nu är det en och en halv månad kvar tills det är jullov och det går nog ganska fort:) Idag har jag skrivit en lapp som jag ska ta med mig till scouterna imorn och hjälpt pappa att skriva ett hyresavtal på datorn:P Pluggat fysik även idag och jag borde nog göra lite mattetal också men får väl ta det imorn eller något:)
 
 
För några timmar sedan hade jag jätteont i magen och fattade inte varför, hade det igår också innan jag åkte till stan men det gick över. Konstigt att det kom tillbaka och det kanske är lite luftbubblor i magen men nu mår jag bättre:) Har skrivit ut lite nya scheman och ska packa skolväskan igen:P Dröm sött:)

Kommentera här: