dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tjugonde november tvåtusentolv!

Hejhej!

Att gå upp tidigt är inte något att leka med men att sova på bussen är något jag har saknat lite;) Har inte åkt buss på en månad tror jag:P Fysik på morgonen och sen gick jag och Monica till ett grupprum och sov tills en lärare skulle ha det:) Han öppnade dörren och sa att nu tar jag rummet för ni verkar inte göra något vettigt och sen tände han lampan också så att man inte kunde se:/ Jag och Monica fick förflytta oss till studielandskapet istället:) Då började jag lyssna på lite Youtubeklipp från orkesterlägret som musiklärarna lagt upp:P Vår danska låt är ju bara för rolig:P
 

Efter den långa håltimman har jag haft svenska, ytterligare en fysiklektion och till sist matte:) Ingen av oss hade bil idag så vi gick till Norra och kom i tid i alla fall:) Efter skolan har jag skrivit klart en uppsats i miljökunskapen:) Här hemma har jag varit jättetrött och lite huvudvärk fick jag också men nu ska det sovas:) Ha det gött!

Kommentera här: