dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista skolkatalogen har kommit!

Hejsan igen!

Idag när jag kom hem såg jag att skolkatalogen har kommit:D Typiskt att jag inte fick den innan lägret så kunde jag ta med den också:) Den här en den sista jag kommer ha om man inte räknar studentkatalogen där alla treor på skolan har på sig finkläder och tar kort för sista gången som en klass:) Lite sorgligt när man tänker på det men så är det:)
 

Igår när vi tittade i skolkatalogerna när folk går i nollan så ser alla så små och söta ut och man längtar tillbaka till den tiden ibland men vi hade jätteroligt när vi tittade på alla som har varit små:P Imorn ska jag planera mörkerspårning med tonåringarna så det blir nog bra och därför ska jag sova nu, dröm sött:)

Kommentera här: