dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista november 2012!

Hejsan hoppsan!

Idag började jag halv två:D Hade bara hållbart samhällsbyggande som jag behövde gå på:) Men innan jag åkte räknade jag lite matte eftersom mattelektionen var frivillig och om jag ska vara på rätt ställe var jag tvungen att räkna lite:P När jag åkte bil idag så snöade det som hejsan, lite läskigt eftersom det är första gången jag kör samtidigt som det snöar:)
 

När jag kom hem så åt jag lite och sen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så jag kände för att pyssla lite och då hittade jag julpyssel i lådan:D Så har jag gjort två tomtenissar:) Sen har jag tagit kort på snön och min nya lampa vid fönstret:) Imorn ska jag upp tidigt och göra i ordning tomteparadsvagnarna:) Ska införskaffa mig en tomteluva imorn också, en vanlig för jag har bara en som är megalång och ibland är den bara jobbig:P Dröm sött!

Kommentera här: