dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rymma och julpynta!

Morsning!

Idag är det ny vecka och det är inte långt kvar till lov:) Började med svenska och efter maten hade jag Nkb, miljökunskap och fysik:) Hade med mig Evelina och Nils hem i bilen:) Sen åkte man till scouterna och jag tänkte att vi säkert skulle vara inne men så var det icke:P Vi skulle leka en lek som hette något med rymma:P Den gick ut på att vi hade två gäster idag som skulle springa runt i halva orten på alla lekplatser och julpynta:P Vår uppgift i fem olika lag var att hitta dessa två gäster och filma dem:P I slutändan skulle man visa hur många gånger man hade filmat dem men det fanns ingen som gjorde det:P Efter tio minuter skickade de ett sms om vart de var så man fick en liten ledtråd och karta fick man ju givetvis men jag som har bott här i nästan hela mitt liv kan gatunamnen rätt så bra för det är en väldigt liten ort jag bor i:P
 
 
I min grupp var det jag och två barn som går i fyran och sexan tror jag:) Vi sprang som galningar ska jag säga och jag hade ju på mig de vanliga kläderna och skorna så det var inte så bra:/ Jaja, sånt som händer och jag ramlade ju inte som tur var:) Sen var det ledarsamling och på lördag klockan åtta på morgonen ska jag vara hos en ledarkollega uppe i skogen för att Fixa tomteparadvagnar:P De kunde väl inte låta mig få lite sovmorgon på en lördag men nejnej:P Fick mina kläder som jag beställt i helgen:D Nu har jag duschat och ätit så march i säng med mig så ses vi imorn:) Sov gott!

Kommentera här: