dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mulher Rendeira!

Hallojsan!

Det var väldigt längesedan jag hade webbdesign känns det som men jaja, fick lite gjort idag för jag vet inte riktigt hur jag ska ha det på denna uppgift än men jag kommer nog snart på något:) Efter miljökunskapen och maten hade vi kemilabb:) Det var jag och Niklas som jobbade ihop även denna gång och vi skulle lista ut vilken gas det blir när vi värmer upp saltsyra:P När man kom hem så åt jag lite och sen åkte jag till cellolektionen och idag är det exakt en vecka kvar till elevafton då jag ska spela upp:) Man blir lite smått nervös när man tänker på det för min låt innehåller massa snabba sextondelar och lite ackord på cellon och alla är inte alls lätta att ta:)
 
 
Tur är i alla fall att troligtvis har ingen hört låten förut så ingen märker om jag spelar fel men självklart hoppas jag på att spela rätt så mycket som går:) Har pluggat NkB om genetik lite också för vi har otroligt mycket att plugga på innan provet:) Lite popcorn nu innan nationella provet i svenska som ska göras imorn:) Vi får sitta i FEM timmar om vi vill, jag ska ta med mig godis, vindruvor och vatten så jag klarar mig nog:) Snart ska jag sova så att jag är utvilad för det behövs nog särskilt imorn:) Dröm sött!

Kommentera här: