dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mörkerspårning och äggkastning 1 cm från huvudet!

Tjennixen!

Idag har det varit ganska chill, mest lyssna på läraren-lektioner:) Evelina, Nisse och Jenny åkte med hem till vår ort idag:) Sedan fick man äta snabbt och byta om för att åka till mörkerspårning och jag lyckade inte ta med det viktigaste, en ficklampa när man ska vara ute i skogen på kvällen:P Men det fixade sig, jag tog min kamera och lyste med den, den har faktiskt bättre ljus än min ficklampa:P Min uppgift var att skrämma de som gick spårningen genom att ta kort med kameran så att det blixtrade:) Jag låg bland granarna nära stationen "äggkastningen":)
 
 
 
Men sen när alla hade gått spårningen så kom tonårskillarna till stationen och började kasta de ägg som var kvar och de hade ingen aning om att jag låg där och jag visste inte att de var där så läs nu för detta är lite konstigt:P I alla fall så låg jag där och såg massor med lampor som lyste och sen hör jag att en gren går av vid mig och jag fick en regndroppe på mig så jag kollar runt lite men ser ingen:P Jag tar kort åt deras håll och så hör jag att tonårskillarna säger att någon är där och de börjar gå mot mig och bländar mig, "jaha, det var Rebecca som låg där" säger de och sen när jag tittar bakåt på det träd som jag lutade mig mot så ser jag att det är någon som kastat ett ägg där så nu kommer det roliga:P
 
 
 
Jo, någon kille kastade ett ägg 1 cm från mitt huvud och det var ägget som lät, inte att en gren gått av och en regndroppe var istället ett ägg som hade droppat på mig:P Säger bara att det var tur att jag inte fick ägget på mig, på pappan eller liknande men när de såg mig så kastade en ett ägg på magen och hoppades att det skulle gå sönder men icke:D Jag trampade sönder det istället för jag ville inte ha ägg på mig:P Ibland har man tur;D Här hemma har jag ätit kvällsmat och duschat:) Nu tänkte jag lägga mig men först funderade jag på att beställa lite kläder från HM:) Dröm sött!

Kommentera här: