dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lisen fyller 18 år idag!

Heeeeeeeeeeeej!

Idag började dagen med en kort fysiklektion och efteråt, en lång rast:P Efter maten hade vi svenska och då läste vi i häftet som vi ska ha på det nationella som ska vara i jul:) En lång fysiklektion och skoldagen avslutades med en kort mattelektion:P Direkt efter skolan åkte jag till orkestern och kunde vara med halva tiden och det var roligt:D Få spela av sig är alltid bra och sen åkte man hem snabbt igen:)
 

För då blåste jag upp ballonger och skrev grattis på dem till Lisen och tog på mig en partyhatt och tog med mig en och på dem stod det, Lisens 18-årsdag:P Tog med mig paketet också och åkte till Lisen och hon blev glad över presenterna:) Stannade där tills elva, lite väl länge eftersom det är skola imorn men man ska ju firas när man fyller 18 ju:P Nu ska det sovas så vi ses imorn, sov gott:)

Kommentera här: