dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Klädkrav!

Heeeej!

Idag steg jag upp halv sex så att jag både skulle duscha och få en lugn morgon:) Det fick jag också och på bussen lyssnade jag på musik och låg och blundade så att det blev en bra busstur:) Sedan gick man till skåpet och därefter till miniaulan:) Jag skulle ju ha nationella prov i Svenska B, skrivdelen:) Om man ville fick man ju sitta i fem timmar men jag satt bara i tre timmar:) Inte så dåligt det heller:P På min bänk rada jag upp massvis med saker:P En vattenflaska, en påse godis, massa vindruvor i en burk och ett pennfack:P Fast godiset åt jag inte på provet men vindruvorna var nästan slut:) Jag skrev en krönika om klädkrav och det gick väl så bra som det kunde, dock så visste jag inte hur man skrev en krönika men jag tror jag listade ut det så jag hoppas på det bästa:)
 

Jag, Jenny och Johanna G kom ut samtidigt så vi gick och käkade direkt och sedan satt alla de som var klara i studielandskapet:) När vi hade blivit klara med provet hade vi håltimma i 2,5 timmar för att sedan ha lektion lika lång tid, hållbart samhällsbyggande:) På håltimman åt alla som hade med sig godis upp de:P Rektorn kom in av alla dagar som finns och undrade vad vi firade:P När vi började lektionen kom en lärare med popcorn till vår grupp och de andra grupperna fick också men han brukar aldrig vara så snäll så vi förstod aldrig varför vi hade förtjänat detta:)
 
 

När vi hade slutat så hade det krockat på hemvägen så bussarna var inställda eller det var var innan vi slutade men jag och Jenny chansade på en senare buss så vi satt till skolan lite senare en sån där fredagskväll:P Bussen var tvungen att ta en annan väg, en omväg och jag kom inte hem förrän kvart i sex idag:P Vrålhungrig var jag också men som tur var hade mamma köpt räkor och vitlöksbröd:D Så istället för hungrig är jag nu mätt och belåten:D Har inte gjort så mycket mer, är hur trött som helst för det har verkligen varit en lång dag:) Jag gick upp halv sex och kom hem ca halv sex, det är hela tolv timmar:) Ska faktiskt lägga mig snart för jag har mycket läxor nu i helgen:) Ha de gött!

Kommentera här: