dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Höst och vårjacka!

Tjennixen!

Idag har jag varit hos tandläkaren, fyra år sedan sen sist:P Som tur var att jag har lika fina, bra tänder som jag brukar ha:) Jag hoppas på att bleka min tänder men om jag ska ha blekskenor så måste jag ta bort en visdomstand vilket jag helst vägrar... Jag har hört att det ska göra väldigt ont men vi får se för jag vill inte ha gula tänder... Nu har jag tagit kort på min höst och vårjacka så nu får ni se den:) Jag är nöjd:D
 
 
 
Den där roliga celloläxan jag har, den låten heter Mulher Rendeira:) Den är jätterolig för att den går i olika mönster:) Först spelar man en grej och sen spelar man samma grej några gånger och efter ett tag spelar man något annat flera gånger och det är ungefär fyra olika mönster man spelar och det är roligt att spela:D Dessutom ska man spela jättefort, i sextondelar mest:D Tog kortet med mobilen så inte den bästa bilden men rolig låt i alla fall:D

Kommentera här: