dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fysikprov, det känns lika förvirrande varje gång!

Hej svejs!

Idag hade jag sovmorgon:D Började fem i tolv med svenska och då förberedde vi inför nationella igen:) Efter maten hade vi fysikprov och det känns lika förvirrande varje gång man har just fysikprov... Man vet varken om det gick bra eller dåligt för jag har knappt någon aning om, om man ens fattade frågan;) Jaja, efteråt var det matte och halva teknikarna hade åkt hem pga för lång håltimma så vi var bara sju stycken och en sån tyst lektion har jag nog aldrig i hela mitt liv varit med om förutom när jag praoade i åttan hos 97:orna som gick i femman då:P
 

Jag var på orkestern även denna vecka och i en låt ska vi sjunga mitt i låten:P På danska! :P Hade min cellolektion idag istället för på torsdag eftersom det är läger nu på fredag med orkestern:D Sen har jag inte hunnit med så mycket mer, spelat lite trummor och pysslat:) Imorn är det DLG-open och jag går inte i rätt klass för att vara med men jag ska gå ner och säga hej till alla jag känner och äta med scouterna tänkte jag, ha det gött!

Kommentera här: