dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Framtidsmässa!

Heeeeeej!

I fredags var det tre bussar från skolan som åkte till Göteborg för att gå på framtidsmässan! Det var massor med högskolor och universitet där:) Det fanns jättebra saker där och Stefan Holm var bland annat där:) Han gav mig en kasse från Karlstads universitet och så:P På ett universitet gav de ut heliumballonger som vi fick:P Satte fast den på jackan så den följde med mig hela tiden:P Även på bussen och bilen hem:P Vi tog Majas ballong och sen andades vi in helium och pratade för man får ju roliga röster och det spelade vi in:D
 
 

Jag och Jenny tog kort när vi var superhjältar;D När vi hade varit överallt två gånger och inte orkade släpa runt på alla kataloger längre rensade vi lite och gick på stan:) Vi skulle äta så vi tog en spårvagn och gick till Subway och på vägen dit tänkte jag och Jenny att vi inte orkade ta tåg hem klockan sex utan åkte med bussen klockan två för vi var trötta osv:) Så när vi kom till Subway hade vi en halvtimme på oss till samlingen:) Vi fick vår mat ganska fort och sen gick vi vidare till spårvagnen:) Vi kom precis när spårvagnen kom så det var tur men sen när vi satte oss där så sa chauffören att han inte kunde köra pga att en buss och bil hade krockat så vi fick gå ut snabbt och gå hela vägen som var 1,5 km:)
 
 
 
Vi fick gå fort ska jag säga och det var precis så att vi hann innan bussen gick:) Snacka om vilken tur vi hade! Jag la Subwaymackan i jackfickan och i andra, sugröret och chipsen och drickan höll jag i:P Jag hade även väskan med alla kataloger släpandes i svängarna och ballongen var med som satt i jackan fast den brydde jag mig inte om då:P Om vi hade missat bussen hade vi varit tvungna att vänta på tåget i tre timmar och det kändes inte som en rolig tanke:) Vilken dag och sen tittade jag på Svensson Svensson säsong ett:P Kände mig lite småförkyld också:( Vi hörs!

Kommentera här: