dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En tisdag vecka fyrtioåtta!

Tjenna!

Idag har man haft sovmorgon till tio i ett:D Fast synd bara att jag råkade sätta att utvecklingssamtalet skulle vara klockan åtta på morgonen idag:/ Hade med mig mamma för hon ville träffa min nya mentor:) Det gick bra även denna gången:) Åkte med mamma hem igen och lämnade henne på jobbet och sedan tog jag bilen hem och sov en timme ungefär:D Åt mat också, restpizza från gatuköket:P Kom hem vid halv tio och åkte vid tolv igen så det blev 2,5 timmar hemma:D Sedan hade jag fysik i 2 timmar och 10 minuter för vår lärare ville ha mer fysik än vanligt:/
 
 
Den sista lektionen var matte med bara Väner, alltså jag, Maja, Vivian och Monica:) Blev lite pinsamma tystnader när ingen kunde svaren på genomgången men annars lärde man sig mer än vad man kunde innan:) Efter skolan åkte jag till orkestern och var med halva stunden och vi ska spela Hej mitt vinterland igen:D Sedan hade jag lektion och då övade vi på vår duett och lite låtar som ska spelas med flöjtisterna och gitarristerna:) Här hemma har jag pluggat lite NkB igen för imorn är det prov:) Men nu ska det sovas så dröm sött:)

Kommentera här: