dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

DLG-open för niorna!

Hellojsan!

Idag började jag onsdagsmorgonen med kemi som vanligt och då skrev vi på vår rapport:) Sen började DLG-open som inte jag fick vara med på men jag kollade i alla fall vilka som kom och besökte oss från Västerby och Fornäng och då träffade man på några stycken:P Sedan käkade jag mat med tonårskillarna från scouterna för de ville det:) De ville att jag skulle ställa bort deras tallrikar och sånt men nej nej, det fick de göra själva:P Lite trevligt med besök tycker jag:)
 

Sedan hade jag naturkunskap B och även denna gång höll vi på med korsningsscheman:) Efter mentorstiden fick man åka hem:) Här hemma har jag tittat på den nya Svensson Svensson-filmen och den var sådär bra och efteråt var jag på PT-träning:) Packat inför orkesterlägret idag och imorn ska jag se på sista Twilight, både första delen hemma hos Lisen och sista delen på bio:) Det blir spännande:P Men nu ska jag sova så god natt:)

Kommentera här: