dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vi ska spela Drowsy Maggie igen!

Morsning!

Idag har jag pluggat religion:) Jag har även spelat cello, gitarr och piano:D Det var en ganska lång tid men det var längesedan jag hann göra det så idag var det extra roligt:D Har haft studiedag idag också, kanske kunde vara bra att nämna:P Har alltså haft långhelg:D Skönt att bara vara lite ledig från skolan:)



På orkestern var det också extra roligt:) Vi har börjat spela Drowsy Maggie igen:D Det är en av de första låtarna jag spelade i orkestern och då gick jag i femman, alltså sju år sedan:P Har skrivit siffror på varenda not och jag har aldrig suddat ut dem:P Har börjat spela Pirates of the Caribbeanockså och första gången jag spelade den var för sex år sedan och har seplat den i typ fyra omgångar:P Vi har börjat med Mission Impossible också:D Hej svejs!

Kommentera här: