dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Världens sämsta dag!

Hejhej!

Idag började morgonen med att mamma kommer in 20 minuter innan min väckarklockan ringer och skriker "har du försovit dig?". Då svarade jag "nej, jag har sovmorgon som precis varenda eviga måndag!" Sen när klockan precis har ringt så kommer hon in igen... Jag vet väl själv när jag ska gå upp eller?!



Sedan när man kommer upp och tittar ut genom fönstret ser man att det är vitt, jo det är snö igen! Varför kan det inte bara bli varmt för?! Sen så stressar man till bussen och då går det knappt att gå eftersom jag får värsta motvinden så då känns det nästan som om man är på väg att missa bussen... Fick stå i bussen från stans resecentrum till skolan i några minuter men ändå!



Sen när man har sin första lektion som är idrott säger läraren att nu ska vi springa beeptest. YEY, vad glad jag blev! Jag som hatar att springa! Slängde faktiskt vattenflaskan omkring mig och råkade förstöra Monicas tofs, förlåt:( På maten så var det jättestark mat och jag gillar inte det! Sen på matten när man försökte sätta in nya stift i stiftpennan så råkade jag bara göra sönder det så till slut fick Monica göra det...



Sen så hände det väl inte så mycket men på scouterna fick jag en uppgift som handlar om tålamod och det kändes inte helt bra idag men vad gör man? Hoppas på en bättre dag imorn!

Kommentera här: