dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Exakt tre hela veckor kvar tills jag är myndig!

Hellojsan!

Igår hade jag och syrran födelsedagsfirande med släkten och jag fick en FireSteel, en Ultra-Sil Dry Sack och ett Åhlénspresentkort:) Tårtan kom från Syrrans jobb och om exakt tre veckor är jag 18 år:D



Vi hade ett kusinbord eller syrrans kille satt också vid det bordet men i alla fall:P De klagade lite på mig att jag tog så lång tid på mig att äta:P Det är inte lätt och inte lättare när Anna tvingar mig att äta en omgång till:P Jag har tydligen ärvt det av farfar kom vi på:P



Nu har släkten pratat och skrattat och jag och Sara har nog skrattat mest:D Anna kommer nog sen också och vi tre tog väldigt fina kort på oss:P Vi lät de gamla gissa hur många dagar gamla de är också:P Mycket släktskämt och massa prat blev det och idag har det inte hänt så mycket, sitter bara i min onepiece och myser:) Hej svejs!

Kommentera här: