dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Talangjakt!

Helloj!

Matte stod först på schemat idag och det var sista lektionen innan matteprovet:P Sedan lyssnade vi på massa studenter från olika universitet som gick på min skola innan de började läsa:) Det fanns en som pluggade till lärare i Karlstad så nu kanske jag tänker om lite:)



Efter maten hade vi en lång håltimma och då satt jag mest på bordet och lyssnade på både gitarrspel och vackra sångröster som påstår att de ska göra en skiva till mig i födelsedagspresent, vem vet:D Fick en reflex i skolan idag:P Sedan hade vi fysik och efter det gick jag till körskolan och bokade två tider:D



Jag var hemskt sugen på glass eftersom Jenny skulle köpa det när jag hade fysik så hon läskade mig:P Jag gick och köpte en glass och sedan hittade jag både Jenny, Adam och David på torget:) Killarna gatumusicerade:) Efter ett tag skulle Adams band soundchecka innan deras spelning och jag och David följde med, gratis mat fanns det:D



Det var talangjakt och Adams band var sist ut, tyvärr vann de inte:( När vi hade kommit ut i friska luften började Adam och David brottas, Brasiliansk jiu-jitsu:P När vi tjejer hade tjatat tillräckligt på att det var kallt gick vi till ett ungdomsställe där nästan alla i publiken från talangjakten var och efter någon timme skulle jag och David åka buss hem och sätet råkade gå sönder när David petade på sätet;) Ha det bra!

Kommentera här: