dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skola, massage, livekarusellen och lan!

Tjenna mors!

Sitter här och gör i stort sett inget;) Det är lan nu med Jenny och Jennifer med deras killar och sen så är David och Adam här också:) I skolan gjorde vi inte något speciellt:P När skolan var slut följde jag med Jenny, Sara, Irma och Emma som skulle ta spruta idag:) Jag följde med Jenny när hon tog sin och höll hennes hand för hon var lite rädd:)



Efteråt åkte jag hem och en stund senare åkte jag på massage:) Sedan var jag tvungen att snabbt duscha och sen åka iväg till livekarusellen som jag gjorde förra veckan men idag gick jag dit med Lisen:D Det var massa från förra klassen som var där:P



Det var Davids band som var med i livekarusellen idag och efteråt skulle Lisen hem för hon ska planera sin blå del med hennes grupp imorn i GBG:) Vi andra som är här nu gick till ICA och sen åkte vi hem till mig och nu sitter vi här med datorerna och försöker lana:P Adam har hunnit bleka håret två gånger och färga det lila nu:P För mig så går det inget vidare eftersom jag tydligen inte kan installera något spel så jag sitter bara och tittar på:P Ska titta vidare men vi hörs imorn efter att släkten varit här:)

Kommentera här: