dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rolig dag i Götet och stan!

Tjenna mors!

Igår hann jag tyvärr inte blogga för jag var inte hemma igår förutom på morgonen:P Vid nio åkte tåget iväg mot Göteborg med Maja, Emma, Monica, David och Adam:D Jag blev skjutsad till stan och när vi körde förbi sista busshållplatsen stod David och Adam där och väntade på en buss till rese:P Det kom en buss, en liten mindre buss och det passade bra:P



Vi hittade Irma som också skulle till GBG så på tåget satte vi oss på två stycken tregrupper och en fyrgrupp men jag och Irma som satt i fyrgruppen flyttade ned till de andra och satt på "extraplatser" så kunde vi prata med dem också:) Två gitarrer och två stycken som kan spela och sjunga hördes nästan hela vägen, trevligt med underhållning:)



När vi kom fram gick jag, Emma, Maja och Monica och drack bland annat en chocolate chip cream:) Killarna stack och gatumusicerade för de ville inte gå in i massa "tjejaffärer" med oss:P I vissa affärer gick de med men oftast satte de sig utanför eller gatumusicerade:P Vi åt givetvis på subway och då fanns det bara fem sittplatser så den kortaste fick sitta i knät på den längsta:P



Jag köpte en röd kåsa, en lila & grön klocka och trilogin hungerspelen:) 950 sidor eller något, tjock bok:P Jag köpte även två presenter till Jenny och syrran men det säger jag inte vad det är:P Vi köpte med oss munkar och jag åt typ en tredjedel för jag har fortfarande ingen matlust:P Monica, Maja och Adam fick äta upp resten:P Det var den roliga trippen i Götet:D



Efteråt följde jag med David och Adam till de i Adams band  och en till:) Bland annat var det Elin som jag lyssnade på i fredags i Livekarusellen:) Det var trevligt, vi tittade på melodifestivalen, lekte lekar och gick till ICA för att köpa godis och jag råkade köpa en helskum choklad men jag åt bara en bit av den:P Trevligt att träffa nya människor och på en lek vann jag:D



En lek var att en skulle fråga de andra massa saker och man fick inte säga ja eller nej, jättesvårt tycker jag:P Jag vann en omgång och i en annan så skulle jag ställa frågor när det bara var David, Elin och Adam kvar och Adam åkte ut direkt och sen åkte David ut och det var ganska roligt att få ställa svåra frågor så att de skulle säga ja eller nej:P Det var den dagen då man gick långt så man fick ont i fötterna:P Hej svejs!

Kommentera här: