dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Övningskört i stan!

Hellojsan!

Idag har jag spelat cello:D Det blev en lång stund idag:D Spelade igenom läxan massor med gånger och den är jätterolig:D Den heter Ja-da, en jazzlåt:D Sedan har jag spelat lite piano och äntligen fått sitta i lugn och ro och titta på TV, inte för att det fanns något bra men att bara sitta och låta hjärnan inte gå på högvarv är bra:)



Efter maten övningskörde jag:D Vi åkte till stan och då började vi åka ut till skogen och strandpromenaden och på vägen dit körde vi förbi både Maja och Emma:) Sedan när vi åkte tillbaka in till stan åkte vi förbi Monica och då var det på hennes gata till och med;P Det var pappa som sa att jag skulle dit så när vi var borta hos Vivian tog vi en tur förbi hennes lägenhet också:P



Sedan var vi i det område där David har sin lägenhet men jag är fortfarande osäker vilken men vi åkte i alla fall runt i det området och innan vi åkte hem tog i vi en tur i området där Adam bor också:P Körde nog sammanlagt tre varv runt torget idag också och in på massa gator runt om:P Det var den tvåtimmars långa turen med övningskörningskylten i bak:P Sov så gott!

Kommentera här: