dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Känns som om man behöver lite mera tid!

Hejsan!

Idag känns det inte som onsdag men jag blev lite chockad när jag stod och väntade på bussen:P Det var Victor i min klass som inte bor i närheten av denna ort:P Han hade sovit hos en kompis som bor på samma gata som mig:P Sedan har vi haft temadag hela dagen och vi i gruppen får lite smått panik... Det känns inte som vi har kommit någonvart men jag målade i alla fall av Danmark så nu har vi en karta som tur är:)



Efter skolan gick jag, Emma, Monica, Maja och Vivian en stund på stan innan jag och Emma åkte bussen hem:) Här hemma har jag spelat piano och gitarr och pluggat religion:P Nu håller jag på att skriva ut massa CV:n för att jag ska lämna ut det till förskolorna också och inte bara vikariepoolen:) Kom på att syrran och Jenny fyller år idag och Jenny blev jätteglad över sin present, ett Iphoneskal:D Hoppas ni sover gott i natt:)

Kommentera här: