dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Wordfeud!

Helloj!

Igår var jag dålig på att plugga körkort, inte så bra:) Jag och morfar var ute på kullen och tog massa kort på blommor som jag ska ta med mig till skolan för det är en del av mitt projektarbete:) Morfar vet vart man ska gå så det passade bra att han följde med:) Det blev fina kort så nu är det klart:) Efter vår lilla vandring åkte vi hem till mormor och åt:)
 
 

Efteråt duschade jag och sen skulle jag iväg och köpa en liter jordgubbar till mig själv:D När mamma kom hem hade hon köpt två liter till som jag också åt av:P Jag pluggade som sagt inte något alls men när mamma kom spelade vi två matcher Wordfeud:P Jag satt och grejade med massa andra saker, t.ex den nya designen som ska vara år 2013:) Men nu ska jag verkligen plugga så vi ses!

Kommentera här: