dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sveriges nationaldag!

Morsning på er alla!

Idag har jag varit ledig, kan behövas:P Jag sov inte så jättelänge eftersom jag visste att jag ska upp till skolan dagen efter väldigt tidigt:) Men jag har varit och tittat på ett trumset hos Adam som han ska sälja:) Han ska försöka hitta någon annan under en vecka men om det inte finns någon så blir det jag som köper det:) Jag blir den sista lösningen:P



Sen kom Emma, Monica och Vivian också och efter en stund var Adam tvungen att åka till sin träning så vi följde med och hittade Husse på vägen som också skulle dit:) Jag väntade på min skjuts så jag följde med på träningen medan de andra åkte hem:) Jag övningskörde både dit och hem:) Men nu ska jag sova så ha det gött!

Kommentera här: