dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Solistkonserten 2012!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag var jag tvungen att gå upp halv sex, tidigt! Det var bara för att jag skulle övningsköra i stan klockan sju:) En aning trött har jag varit idag;) Det börjar ta sig med körandet tycker jag och han skulle boka uppkörning åt mig:D Vi får se när det blir:D På fysiken skrev vi på vår labbrapport:) Efter maten hade vi religion och då gick vi igenom lite grejer som kan vara bra att veta inför provet nästa vecka:)


Sedan slutade jag men jag var tvungen att vänta i en och en halvtimme för att jag skulle ha bokprat om den boken som Sarah Dessen skrev, Mitt perfekta liv:) Jag skulle jämföra med boken stolthet och fördom och av den skulle jag bara läsa två kapitel men bokpratet gick bra:) Efter skolan somnade jag på soffan direkt nästan:P Film och bild från karnevalen:P



Det blev lite bråttom eftersom jag skulle iväg till konserten så jag kom några minuter försent men det är inte lätt när man är trött:P Vi spelade igenom låtarna som ett litet genrep men alla andra ungdomar pratade så mycket så vi hörde knappt oss själva:P PÅ konserten gick det sedan bättre och jag spelade fyra låtar och hade förstastämman på två låtar:) Vi spelade två låtar allihopa tillsammans som var med och på första låten gick det inte så bra, vi fick börja om tre gånger:P Sista låten gick galant:D Men ha det gött!

Kommentera här: