dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snart är det min tur...måste vänta ett år bara!

Hejsan!

Idag är det studentdagen för de som går i trean:) Jag är riktigt taggad för min nu, ska bara vänta ett år först:P Först ställde jag in kladdkakorna i studielandskapet:) Sedan gick alla i arbetslaget, lärare, ettor, tvåor och treor till E-torget och där hölls det tal och vår klass hade en lek:) Det var en musikquiz:) Till sist käkade vi tårtor:D



Efter att skolan slutade gick vi på stan en stund och sen gick jag till musikskolan för att Adam var där eftersom vi skulle titta på utspringet ihop med två Elin som kom senare:P Fast han skulle hämta sin lillasyster så då skulle jag köpa en sak till min syrra och köpa mat till mig själv som jag sedan satt och åt i gräset och solen:) Det blev en mixad sallad från hemköp:P



Sedan var det dags för utspringet och den första hittade vi väldigt bra men den andra var lite svårare eftersom vi var tvungen att ta oss igenom alla människor så då var jag tvungen att gå först också  eftersom det var jag som skulle dit:P Det gick väl bra men den tredje personen var svårast att gå till för det var knökatjockt med folk och då vägrade jag gå först även om jag var tvungen:P Den fjärde personen var som andra, halvsvårt:P



Alla studenter ska sedan gå en liten sväng till alla deras flak och då blir det en liten parad bort dit:) Då hejade man på fler studenter:) Efteråt gick vi också till alla flak och tog lite kort på några studenter:) Sedan gick Adam och den ena Elin så det var bara jag och Elon kvar och då tittade vi när alla åkte runt i sina flak:) Där vinkade studenterna som man varit och grattat hej vilt:P Det har inte hänt så mycket mer än så idag, sov så gott!

Kommentera här: