dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Karnevalen och trollena från VP10!

Tjennixen!

Måndagen den fjärde juni började jag med att övningsköra i regnet:) Innan jag gick dit skulle jag lasta av tre väskor i skolan för vi hade karneval och skulle sova över i lokalen som klassen bokade:) Tur att mamma skjutsade mig för annars hade jag nog inte kommit in i bussen, hade varit väldigt pinsamt:P



Det går bara bättre och bättre med övningskörandet tycker jag och nu är både riskettan och halkan bokat:D Snart får jag nog mitt efterlängtade körkortet:D Efteråt funderade klassen på om vi verkligen hade idrott vid utomhusbadet i regnet:) Jag och några till fick i alla fall skjuts av Johanna dit så slapp vi bli blöta redan innan vi skulle simma:P Jag simmade 500 meter och sen var det snabbt in i duschen eftersom det var så kallt:P



Efter maten chillade vi i studielandskapet och sen hade vi kemi och då gjorde vi inte så jättemycket:P Dags att handla lite inför kvällen och på vägen till lokalen köpte vi med oss lite pizza:) När vi kom dit gjorde vi i ordning oss och jag fick göra många svansar:P Sedan begav vi oss till skolan och karnevalen och då hade vi ingen musik utan vi körde vår VP10-ramsa hela vägen:) Efter karnevalen gick vi tillbaka till lokalen och hade skoj:) Ha det gött!

Kommentera här: