dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Invigning!

Hejhej!

Ännu en dag då väckarklockan ringer:) Dags för invigning av flotten:) Jag fick åka med på en tur idag igen:P Kanske kan hända någon gång under sommaren då jag åker dit eller att tonåringarna kommer till min sommarstuga och hälsar på:) Här hemma har jag skruvat loss knoppar på garderobsdörrarna för att de ska vitlackeras snart:) Det var ganska jobbigt för händerna men med musik gör saken lite lättare:P



Final i mästarnas mästare var det idag också och Jörgen Jönsson vann:D Han är en värd vinnare och jag hoppades att han skulle vinna:) Sedan har jag packat inför imorn och i övermorgon:) Vi ska ha karneval i skolan imorn och då har vi hyrt lokal som vi ska sova över i också så då måste man ju packa med kläder till tisdagen också:P Det kommer nog bli roligt men nu ska jag sova så vi hörs:)

Kommentera här: