dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Grillning i regnet!

Tjabba!

Jag orkade inte skriva igår för jag var jättetrött när jag kom hem:P I skolan var jag igen tvungen att åka till skolan klockan nio och min första lektion började vid halv två:P Det har bara hänt två gånger nu så jag stod ut:P Då började jag lite smått med fysikinlämningen och dock visste jag inte att jag och Monica ska göra den ihop:)



Men när fysiken väl började så skrev vi den och vi kom en bit:) Ska skriva färdigt den på måndag tänkte vi:) Innan fysiken började var vi några som shoppade en stund:) När vi kom tillbaka till skolan och gick in i arbetslagsrummet sa lärarna "kan inte ni dricka upp saften som står här":) Jag sa "jo, går det bra att jag tar den här då" och jag fick svarta vinbärssaft som jag gillar:P



Hela dagen har mobilen inte funkat som det ska och det var täckningen och jag kunde inte smsa eller ringa till folk:( Tur att någon dök upp på väg till bussen så jag slapp vara helt själv och kunde få prata av mig lite:P Jag var bara hemma i några timmar för sedan åkte jag till stan, stranden:) Det var från början jag, Emma, Jenny och hennes kille, Maja, Sara och Vivian:) Vi spelade kubb en gång och förlorarna blev ju inte så glada:P



Sedan kom Monica också och då började vi grilla korv på vår engångsgrill men det började dock regna också så det blev inte världens bästa korvgrillning:P När vi kände att vi inte orkade med regnet längre beslutade vi att förflytta oss inomhus hos någon men vi hittade aldrig ett ställe och det slutade med att vi skulle till Emma:) Jag skulle hem precis då vi äntligen beslutat oss så de skjutsade mig till busstationen eftersom ingen kunde hämta mig igår:) Mamma och jag skulle nämligen åka buss ihop hade vi bestämt:P Jag stensov nästan direkt efter jag kom hem och dygnsblöt var jag;)

Kommentera här: