dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flotte!

Hellojsan!

I lördags hade jag alltså sovit i 5,5 timmar men jag gick upp ändå och begav mig till flottebygget:) Först var vi bara tre där och då är jag inräknad:) Jag skulle borra stora hål som sedan skulle bli handtag:) Efter tredje hålet råkade jag borra sönder sladden också:P Som tur var fixade det sig så jag kunde använda samma maskin tio minuter senare och borrade fem hål till utan problem:)



När det arbetspasset var slut åkte jag hem för att sedan åka till stan och lyssna på David och Adam när de gatumusicerade:) Jag var inte där så länge men när de var klara köpte vi alla mjukglass och sen skulle alla åka:) Jag åkte hem och åt och åkte tillbaka till flotten:) Då var vi ännu fler där och vi slet och vi bar den jättetunga flotten upp på en stor kärra för att sedan åka till sjön:)



Vid stranden satte vi sådana där blå tunnor i bak och sedan satte vi ihop de tre delar som flotten var i:) Jag och Rebecka som var de enda ungdomstjejerna stod mest och kollade på och åt chips vid stranden:P Men innan det jobbade jag mycket och tog lite kort och sedan fick Rebecka kameran:) Vi ungdomar tog oss en tur igår så att den inte skulle sjunka när vid invigningen:P På kvällen blev det pizza och semifinal i mästarnas mästare så vi hörs!

Kommentera här: