dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det fanns ingen sallad kvar!

Gokvällen!

I söndags sov jag ganska länge eller försökte i alla fall:P På förmiddagen gjorde jag inte så jättemycket, tog det lite lugnt:) Innan maten åkte jag och pappa till ICA för att handla mat och bägge två såg ju ut som vi aldrig hade varit där förut:P



Efter maten åkte jag till stan för att lämna Adams busskort till han:) Eftersom min buss hem gick två timmar senare följde jag med Adam på sin sista runda då han delar ut reklam:) Inte så roligt som det låter och sen gick vi till hans träning och då gick jag sedan till Hemköp och skulle köpa sallad:) Tyvärr fanns ingen sallad:( Lite ledsamt för jag ville ta med mig det som matlåda till Lisebergsresan men det fick jag inte:P På kvällen hände inte mycket men ha det gött!

Kommentera här: