dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vilken lång dag!

Hejhej!

Idag började jag tidigt på jobbet, halv åtta och lagom till frukosten:P Fast jag äter inte frukost på jobbet men vi var fyra fröknar och fyra barn då:P En fröken för varje barn:P Sen kom det lite fler barn och idag var det ganska bra väder när vi var ute:) Jag blev nedbrottad några gånger av en go liten kille, när han gick hem idag gav han alla fröknar en hejdåkram:) Har bytt blöja två gånger på samma person och även lagt honom för han är en sån som sover middag:) Vi läste en bok och sen sov han som tur var:)
 
 

Efter jobbet kom kusinen Viktor:D Så när de kom åkte vi också till mormor och morfar som hade mat till oss och vi lekte med Viktor tills vi kände att vi var jättetrötta alla vi som har jobbat:P Jag ska leka med honom imorn också:D Han har blivit jättestor och jättelång, brås på sin far gör han:) Jag fick en födelsedagspresent av dem också, en ganska stor summa pengar:D Men nu sitter jag här och gäspar så god natt:)

Kommentera här: